O Noktası Büyütme İstanbul

Cinsel birliktelikler, her iki partner de bu birlikteliklerden haz aldığı sürece sağlıklı ve işlevsel kabul edilebilirler. Ancak tarih boyunca pek çok kültürde, kadınların cinsel birlikteliklerden keyif almadıklarına, haz duysalar da bunun, erkeklerin haz duyması kadar önemli olmadığına inanılmıştır. Bu inanış zaman içerisinde kadınların da cinsel birlikteliklerden beklentisini düşürmüştür. Ancak günümüzde kadınların, cinsel birlikteliklerden erkeklerden çok daha fazla zevk alabileceği bilinmektedir. O noktası büyütme İstanbul için bize ulaşın.

Konu üzerine toplumsal bilinç arttıkça, kadınların da sağlıklı bir cinsel yaşama sahip olabilmeleri için çeşitli uygulamalar ortaya çıkmıştır. Kadın bedeninde, doğal olarak cinsel hazın oluşmasını sağlayan pek çok bölge vardır. Ancak özellikle de vajina ve vulva çevresinde yer alan bu bölgeler, zaman içerisinde yıpranmaya uğrayabilirler. Buna bağlı olarak da bireylerin cinsellikten aldığı doyumu azaltabilirler. O noktası büyütme işlemi, bu bölgelerin yeniden canlanması, gençleşmesi ve hassaslaşması amacıyla yapılır. Yazımızın devamında ‘’O-shot nedir?’’, ‘’O-shot neden yapılır?’’, ‘’Orgazm aşısı ne kadar sürer?’’ ve ‘’Orgazm aşısı nasıl yapılır?’’ gibi sorulara yanıt vereceğiz. İstanbul o noktası büyütme işlemi hakkında bilgi almak için bizi arayabilir; kapsamlı bir görüşme için Prof. Dr. Hüseyin Cengiz gibi uzman bir jinekologdan randevu alabilirsiniz.

O Noktası Nedir?

O noktası, genital bölge civarında, cinsel uyarılar konusunda hassas olan bölgelere verilen isimdir. Bu bölgeler cinsel ilişkiler sırasında kolay bir şekilde uyarılabilir ve bu uyarılma sonucu kişiyi orgazma (cinsel doyuma) ulaştırabilirler.

O Noktası Büyütme Nedir?

O noktası büyütme, genital bölgedeki önemli bölgelerin gençleşmesi ve hassaslaşması için yapılan uygulamadır. Bu uygulama PRP tedavisi olarak bilinen özel işlem yardımı ile yapılır. PRP tedavisinde, kandaki iyileştirici ve gençleştirici platelet hücreleri kullanılarak hedef bölgelerin canlanması sağlanır. Bu tedavi yabancı maddelerle veya ilaçlarla değil, hastanın kendi kanındaki hücrelerle yapılmaktadır. O noktası büyütme, O-shot veya orgazm aşısı olarak da bilinmektedir.

O Noktası Büyütme Neden Yapılır?

O noktası büyütme, genital bölgedeki cinsel haz noktalarının çok daha hassas bir yapıya kavuşması için yapılır. Bu tedavi sayesinde, hedef bölgelerde hızlı bir doku iyileşmesi gözlenir. Dokular gençleşir ve dış uyaranlara karşı daha hassas bir yapı kazanırlar.

O Noktası Büyütme Kimlere Yapılabilir?

O noktası büyütme reşit olan her bireye yapılabilir. Reşit olmayan bireylere ise O noktası büyütme işlemini 18 yaşını doldurduktan sonra yaptırmaları önerilir.

O Noktası Büyütme Ne Kadar Sürer?

O noktası büyütme hemen hemen 15 ila 20 dakika içerisinde tamamlanmaktadır. Tedavi sonrasında bireylerin gündelik yaşamlarına dönmesi de mümkündür. Bu yanıyla O noktası büyütme, çalışan ve yoğun bir yaşamı olan kadınlar için son derece ideal bir uygulamadır.

O Noktası Büyütme Ağrılı Mıdır?

O noktası büyütme öncesinde hedef bölgelere ağrı kesici krem uygulanır. Böylece enjeksiyon uygulamaları sırasında, ağrı eşiği düşük bireyler bile herhangi bir rahatsızlık hissi duymazlar.

O Noktası Büyütmenin Avantajları ve Faydaları Nelerdir?

O noktası büyütmenin avantajları arasında şunlar yer alabilir:

• Tedavi, hastanın kendi kanındaki gençleştirici hücrelerle yapılır.
    • Birey, cinsel birlikteliklerden daha fazla keyif alabilir.
    • Genital bölgedeki dokuların iyileşme ve gençleşme süreçleri desteklenir.
    • Vajinal kuruluk ve cinsel isteksizlik gibi cinsel işlev bozuklukları ortadan kaldırılabilir.

O noktası büyütmenin faydaları ve avantajları arasında bunlar yer alabilir.

O Noktası Büyütme Nasıl Yapılır?

O noktası büyütme işleminde, öncelikle uygulamanın yapılacağı bölgeler belirlenir. Bu bölgeler, sinir ağları ve kılcal damarlar bakımından zengin, uyarıldıkları takdirde cinsel hazza yol açabilen noktalardır. Tedavi kapsamında hastadan bir su bardağının 20’de 1’ine tekabül eden miktarda kan alınır. Bu kan özel bir tüpün içerisinde, santrifüj işleminden geçer. Santrifüj işlemi sayesinde kandaki gençleştirici ‘’platelet’’ hücreleri, tüpün belli bir noktasında birikir. Doktor bu hücreleri enjeksiyonla toplar ve daha önce belirlenmiş olan bölgelere uygular. İşlem öncesinde hedef bölgelere ağrı kesici krem sürüldüğü için ağrı hissi oluşmaz.

O Noktası Büyütme Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?

O noktası büyütme sonrası dikkat edilmesi gerekenler arasında şunlar yer alır:

• O noktası büyütme sonrasında, bölge mümkün olduğunca kuru tutulmalıdır.
    • O-shot sonrası hastalar gündelik yaşamlarına dönebilirler ancak bir gün kadar ağır işler yapmamaları önerilir.
    • Orgazm aşısı sonrası ciltte kızarıklık oluşabilir. Kızarıklık ve kaşıntı gibi belirtiler birkaç güne kalmadan tamamen kaybolacaktır.

Doktor, o noktası büyütme sonrası iyileşme süreci hakkında detaylı bilgilendirmelerde bulunacaktır.

İstanbul O Noktası Büyütme Fiyatları 2023

İstanbul O noktası büyütme fiyatları, tedavinin kapsamına göre kişiden kişiye değişebilir. İstanbul orgazm aşısı fiyatları hakkında bilgi almak için bizi arayabilir; kapsamlı bir görüşme için Prof. Dr. Hüseyin Cengiz gibi uzman bir jinekologdan randevu alabilirsiniz.